søndag den 3. september 2017

Min måned i bøger #23 - August

(Indeholder REKLAME)

Det ser ikke ud af meget, men jeg har også læst en del e-bøger i denne måned. Som I nok ved, har vi jo været en uge i sommerhus, og det blev lidt tungt at slæbe en masse bøger med. Det blev faktisk til 7 bøger i august. Ikke helt skidt, taget i betragtning, at jeg har holdt to ugers ferie, hvor den har stået på mange andre ting, end læsning. I august fik jeg læst:

Drengen der krøb i vask - Morten Riemann: *****
Forfra - Ronny Reffelt: ***
Ursiderne (Spektrum 3) - Nanna Foss: *****
Monter: 11 horror-noveller: **
Sendt til tælling - Kristen Callihan: ****
The Night Before Christmas - Clement C. Moore: *****
Brændt - Brittainy C, Cherry: *****

Fire af bøgerne var altså e-bøger, og ALLE bøgerne på nær "The Night Before Christmas" var anmeldereksemplarer (Se tidligere anmeldelser for uddybelse af dette)

Alt i alt, er jeg godt tilfreds med min indsats i august, men jeg håber jeg kan få læst endnu mere i september, nu hvor vejret forhåbentligt snart bliver efterårslækkert og lige til at sidde indenfor med en god bog!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar