søndag den 3. september 2017

Bogbloggerfrokost hos Katja Berger og Sjælehenteren


Lørdag d. 2/9 2017, var alle bogbloggere inviteret til bogbloggerfrokost hos Katja Berger. Hendes nye bog "Sjælehenteren" udkommer nemlig meget snart, og i den forbindelse blev vi altså inviteret med til en dag, som var i bogens ånd. Det blev afholdt i København, og var et super lækkert arrangement. Vi var lige omkring 15 personer, og det passede mig helt fint. Så var der tid til at snakke og hygge med hinanden, uden alt for meget larm.



Da vi kom, fik vi lækre velkomstdrinks. Jeg gætter på danskvand med hindbær, men jeg er ikke sikker. De smagte i hvert fald super lækkert og friskt. Der var lidt tid til at hilse på hinanden og tage en masse billeder, som vi bogbloggere jo altid gør.





Bordet var superfint pyntet i bedste Amerika-stil, da bogen foregår i New York. Det var så gennemført, og jeg fik endelig lov til at drikke af sådan en rød kop, som jeg har set så tit på film!





Maden var amerikansk-inspireret tapas, og det var helt vildt lækkert. Der var så meget at vælge imellem og det hele smagte så godt. Jeg troede faktisk aldrig jeg skulle blive sulten igen efter det måltid!







Efter to timer med spisning og hygge, gik Katja i gang med at snakke om sin bog, imens vi spiste mega meget kage. Kagebordet var så smukt og igen, super lækkert. Katja fortalte blandt andet om bogens forside, og vejen dertil, og det var virkelig underholdende. Derefter var der højtlæsning fra bogen, og jeg er virkelig hooked. Den lyder bare så god! Katja fortalte også om hvad vi kan forvente der kommer fra hende i fremtiden og hvilke projekter hun arbejder på. Det var så spændende. Hun er simpelthen så god til at fortælle, så det er sjovt og alvorligt på samme tid.



Jeg havde selvfølgelig min yndige hustru med, som blev min model for en dag. Her prøver hun en hat og står foran den meget fine "Sjælehenter"-væg.



Da det var tid til at tage hjem igen, fik vi alle en lækker goodiebag. Bogen var deri og så var der alt fra te til armbånd. Bogen er selvfølgelig min favorit, men armbåndet er virkelig, virkelig fint og jeg har haft det på lige siden.

Jeg havde simpelthen en helt igennem fantastisk dag, selvom jeg godt kunne mærke at jeg var lidt træt til sidst. Sådan er det nu engang med mig, og det var altså ikke fordi det var kedeligt. Jeg fik snakket med nogle nye mennesker og lært en masse om "Sjælehenteren". Det var virkelig et vellykket arrangement! Godt gået, Katja!

Vil du læse mere om "Sjælehenteren"? Så søg på #sjælehenteren eller #fortællingerfradøden på Instagram, så kommer der en masse billeder frem. Bogen udkommer d. 14/9 2017










1 kommentar:

  1. Tusind tak til jer begge for at være med til at fejre dagen og Sjælehenterens udgivelse med mig. :D

    SvarSlet