mandag den 3. juli 2017

Min måned i bøger #21 - Juni




Min juni har været lidt tam på læsefronten, men det er simpelthen fordi jeg har fordybet mig i mine egne skriverier og så har jeg også holdt lidt ferie, hvor jeg ikke rigtigt fik læst. Det blev derfor til 4 bøger i juni, og det er ikke specielt meget, men lidt har også ret. Jeg besluttede mig for at jeg ville læse nogle bøger, som var lidt lette og sommerlige, og derfor valgte jeg at læse hele Jenny Hans trilogi "The Summer I Turned Pretty" som virkelig, virkelig var fantastisk, og god til årstiden. Den passede bare lige til mit humør! Jeg har faktisk anmeldt den første bog i serien for lang tid siden, da jeg havde købt den på dansk. Dengang anede jeg ikke, at der var to bøger mere i serien, og derfor syntes jeg den var lidt mærkelig og sluttede meget underligt. MEN nu fik jeg altså læst alle bøgerne og for filan, hvor var de spændende!

Jeg fik også læst første bog i "Rosemary Beach"-serien og jeg var nok ikke helt så henrykt over den, som jeg havde regnet med at være. Men den passede perfekt til det lune vejr og jeg hyggede mig imens jeg læste den! Jeg er netop gået i gang med nummer to bog, så nu må det briste eller bære.

"The Summer I turned Pretty" - Jenny Han (5 stjerner)
"It's Not Summer Without You"- Jenny Han (5 stjerner)
"We'll Always Have Summer" - Jenny Han (5 stjerner)
"Alt for mange hemmeligheder" - Abbi Glines (3 stjerner)

Jeg glæder mig til en ny måned, og håber at jeg får læst lidt mere end i juni. Nu må vi se! Juli skal nok blive en god måned, for jeg har nemlig fødselsdag den 13.! Det er bare altid hyggeligt og Julie sørger altid for at jeg får den bedste dag! Jeg er netop gået i gang med at læse den næste bog i "Rosemary Beach"-serien og bagefter må jeg hellere tage hul på et af de mange andre anmeldereksemplarer, som står og venter på mig på bogreolen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar