fredag den 14. juli 2017

FØDSELSDAGS KONKURRENCE! #1



Jeg havde fødselsdag i går (den 13. juli) hvor jeg fyldte 29 år! Derfor har jeg, i samarbejde med nogle søde forlag og forfattere, fundet nogle lækre præmier til jer, mine skønne følgere! For ingen fødselsdag uden gaver!

I denne omgang kan I vinde "Dåsemakrellen" og "Ostekartellet" fra forlaget EgoLibris, samt en bonusgave fra samme forlag. Hvis I vil læse mere om "Dåsemakrellen" og "Ostekartellet" har jeg anmeldt dem HER og HER. De er virkelig fantastiske og jeg kan virkelig anbefale dem!

Er det noget for dig? Så læs med her, hvordan du kan vinde disse 3 lækre præmier!

Regler for at deltage i konkurrencen:

1. Følg Lunas kaffekrog på Facebook (Lunas kaffekrog)
2. Skriv en kommentar til dette indlæg, hvor du fortæller mig hvorfor du skal vinde.
3. Skriv din e-mail i kommentaren, så jeg kan kontakte vinderen.

Husk at gøre dig umage, for denne konkurrence er IKKE lodtrækning, men derimod mig som vælger den bedste kommentar!

Vinderen bliver valgt den 21/7. Så skynd dig at deltage, inden det er for sent!

Held og lykke!


5 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen i går ����
    Sikke en lækker gevinst. Jeg vil så gerne læse ostekartellet, er vild med dine anmeldelser og glæder mig hver gang du har nyt på Bloggen ☺☺
    Mail anoer1104@Gmail.com

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med fødselsdagen :)

    Ej, hør nu her, jeg skal vinde, fordi jeg både elsker OST og MAKREL - så at læse bøger, som hedder noget med begge dele er jo intet mindre end fantastisk!

    saspigen2@live.dk

    SvarSlet
  3. Jeg skal vinde fordi jeg pr 1. August er ledig og har brug for lidt læsestof.
    Christina.ruskjaer@gmail.com

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen fra en Krebs til en anden :) Jeg fylder 29 år (for Gud ved hvilken gang) i næste uge ;)
    Jeg skal vinde, fordi det er snart min fødselsdag - og fordi jeg elsker at læse. Jeg sluger 2-3 bøger om ugen i tiden - min mand kalder mig en læsehest, der har fået bogorm :)
    Else1980@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Forsinket men ikke mindst stort tillykke med fødselsdagen :) De bøger lyder lidt som Jeanett Veronica Hindberg's "Ps." bøger (som jeg elsker) og jeg trænger virkelig et par gode bog-grin. Hurra for kronisk sygdom og bekymringer men det læser vi væk.
    Jennylilywhite@gmail.com
    (For god ordens skyld må jeg hellere nævne at mit "google navn" ikke er det samme som på FB men kan altid oplyse det over Fb hvis det ønskes)

    SvarSlet