fredag den 23. juni 2017

Fredags finurligheder #5 - 10 ting I ikke vidste om mig



Alle mennesker har underlige vaner og mærkelige ting, som der ikke er særligt mange der ved. Her er 10 ting om mig, som de fleste ikke ved!

1. Jeg er besat af filmen "Suicide Squat" og jeg ELSKER Harley Quinn! Hvis jeg kunne være hende, ville jeg være det. Derfor består min ønskeliste også primært af ting fra filmen. Jeg elsker den bare så meget!

2. Ost er mit liv. Jeg elsker ost! Ost gør mig lykkelig <3

3. Jeg samler på kaktusser (kakti?) men jeg dræber dem. Jeg ved ikke hvordan.

4. Min garderobe består primært af sort tøj. Sort er bare bedst!

5. Jeg stoppede med at ryge i halvandet år, for så at begynde igen...

6. Genbrugsbutikker er det bedste i hele verden, og jeg har min helt egen yndlings butik her i Valby. Jeg kommer bare altid hjem med noget godt!

7. Jeg samler på forskellige udgaver af "A Christmas Carol" og jeg knuselsker historien. Indtil videre har jeg 4 slags, og jeg skal have mange flere!

8. Min yndlingsbog i hele verden er Stephen Kings "IT" og jeg har den altid liggende fremme, så jeg lige kan læse et par kapitler, når jeg har brug for noget rigtigt, rigtigt godt (og uhyggeligt!)

9. Vodka med danskvand kan jeg ikke få nok af! Så hvis vi skal være venner, skal du bare stikke mig sådan en.

10. Jeg er ikke meget til søde sager, men sommetider craver jeg flødeskumskager så meget, at jeg er nødt til at købe en!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar